Proactief
Vooruitstrevend
Ervaren
Betrouwbaar

Supportdesk

Supportdesk

U wilt voorkomen dat uw ICT stil komt te liggen. ICT beheer uitbesteden is daarom een goede keuze.

Auxzenze neemt graag de volledige zorg van uw ICT op zich. Wij zorgen dan voor de functionaliteit, performance en continuïteit van uw ICT tegen vaste kosten. U en uw medewerkers kunnen vertrouwen op een ICT omgeving die werkt. Ook bieden wij gebruikers de juiste ondersteuning bij ICT vraagstukken waardoor zij hun werkzaamheden snel kunnen hervatten.

Maximale efficiëntie en continuïteit voor uw medewerkers, dat is ons streven. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan is één telefoongesprek met onze supportdesk genoeg om geholpen te worden. Meer dan 80% van de incidenten kan tijdens het eerste gesprek verholpen worden. Wanneer het toch niet direct lukt om het incident te verhelpen word u vraag doorgezet naar een specialist of komt één van onze beheerders zo snel mogelijk bij u op locatie om het probleem te verhelpen. Uiteraard kunnen uw medewerkers ook contact opnemen voor adviesvragen of algemene ondersteuning bij het gebruik van de ICT.

De support medewerkers van Auxzenze hoeft u niet te zien als medewerkers van uw ICT-leverancier, maar juist als een nauw betrokken ICT-collega op afstand. Daag onze specialisten gerust uit met vragen en problemen. Ze zijn u graag van dienst, in begrijpelijke taal en zowel bij eenvoudige problemen als uiterst complexe ICT-vragen.

Shares
Deel deze pagina op social media!

U wilt voorkomen dat uw ICT stil komt te liggen. ICT beheer uitbesteden is daarom een goede keuze.

Auxzenze neemt graag de volledige zorg van uw ICT op zich. Wij zorgen dan voor de functionaliteit, performance en continuïteit van uw ICT tegen vaste kosten. U en uw medewerkers kunnen vertrouwen op een ICT omgeving die werkt. Ook bieden wij gebruikers de juiste ondersteuning bij ICT vraagstukken waardoor zij hun werkzaamheden snel kunnen hervatten.

Maximale efficiëntie en continuïteit voor uw medewerkers, dat is ons streven. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan is één telefoongesprek met onze supportdesk genoeg om geholpen te worden. Meer dan 80% van de incidenten kan tijdens het eerste gesprek verholpen worden. Wanneer het toch niet direct lukt om het incident te verhelpen word u vraag doorgezet naar een specialist of komt één van onze beheerders zo snel mogelijk bij u op locatie om het probleem te verhelpen. Uiteraard kunnen uw medewerkers ook contact opnemen voor adviesvragen of algemene ondersteuning bij het gebruik van de ICT.

De support medewerkers van Auxzenze hoeft u niet te zien als medewerkers van uw ICT-leverancier, maar juist als een nauw betrokken ICT-collega op afstand. Daag onze specialisten gerust uit met vragen en problemen. Ze zijn u graag van dienst, in begrijpelijke taal en zowel bij eenvoudige problemen als uiterst complexe ICT-vragen.

Shares
Maak een afspraak