ICT monitoring op locatie en op afstand

Laat ICT geen bedreiging voor uw bedrijfsprocessen worden
Meer weten over het uitbesteden van ICT-beheer? Maak nu een afspraak!

Klachtafhandeling

Wij doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk laten te verlopen, echter waar gewerkt wordt worden weleens fouten gemaakt. Daarom vinden wij het belangrijk dat als u niet tevreden bent of een opmerking heeft u ons dit ook laat weten. Hierdoor kunnen wij onszelf verder verbeteren om u en anderen nog beter van dienst te zijn.

Als u een klacht bij ons indient dan zal deze in de meeste gevallen per omgaande, maar uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Heeft u een klacht of opmerking? Bel ons of stuur een e-mail aan support@auxzenze.nl.

Shares
Deel deze pagina op social media!

Wij doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk laten te verlopen, echter waar gewerkt wordt worden weleens fouten gemaakt. Daarom vinden wij het belangrijk dat als u niet tevreden bent of een opmerking heeft u ons dit ook laat weten. Hierdoor kunnen wij onszelf verder verbeteren om u en anderen nog beter van dienst te zijn.

Als u een klacht bij ons indient dan zal deze in de meeste gevallen per omgaande, maar uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Heeft u een klacht of opmerking? Bel ons of stuur een e-mail aan support@auxzenze.nl.

Shares