EPO Monitoring is dé alles-in-1 monitoring tool

Continu inzicht in performance, beschikbaarheid en kwaliteit
Meer weten over EPO Monitoring of wenst u een demo? Maak nu een afspraak!

EPO Monitoring

Stelt u zich voor dat uw infrastructuur uitvalt… De bedrijfsprocessen komen stil te liggen en u kunt niet leveren aan uw klanten… Krijgt u het al benauwd van het idee? Geen nood: met EPO Monitoring (EPO) van Auxzenze wordt u tijdig gewaarschuwd en kunt u erger voorkomen.

EPO is een totaalpakket voor de monitoring en bewaking van uw vitale bedrijfsprocessen. De kwaliteit, beschikbaarheid en performance worden visueel inzichtelijk gemaakt, zodat u continu inzicht heeft.

Deze intelligente software is inzetbaar voor onder andere:

  • ICT-Monitoring
  • Remote beheer
  • Performancebewaking
  • SLA-monitoring
  • Prestatiebewaking
  • Ketenbewaking
  • Ruimtebewaking
  • Technische bewaking
  • Functionele bewaking
  • Virtuele (end-to-end) bewaking

Betaalbaar
Met EPO bespaart u tijd en geld: de beheerskosten gaan structureel omlaag. De terugverdientijd is voor de gemiddelde EPO-gebruiker minder dan drie maanden. Hierdoor is de tool niet alleen interessant voor grote (overheids-)organisaties, maar ook voor het midden- en kleinbedrijf, lagere (semi-)overheden en nonprofitorganisaties.

Keep IT Simple
EPO toont de prestaties van zowel infrastructuur als (sub)diensten en onderliggende processen op een eenduidige manier, met alleen de relevante informatie. Om dit volledig op uw organisatie af te stemmen, richt Auxzenze EPO in op basis van de door u gewenste en vereiste prestaties (service levels).

Dit doen we via een helder stappenplan:

  • Het in kaart brengen van het probleem en vitale bedrijfsprocessen.
  • Het inzichtelijk maken welke vitale componenten en functies bewaakt moeten worden om de dienstverlening optimaal te garanderen.
  • Automatisch en continu informatie verzamelen over deze onderdelen.
  • Doorlopend meten of prestatieafspraken (Service Level Agreements) worden gehaald.
  • Continu visualiseren en rapporteren op SLA-niveau.
  • Beleid maken en bijsturen

Opvolging met controle
Registreert EPO een (naderend) probleem, dan waarschuwt het de systeembeheerder via e-mail, sms of internet. Vervolgens controleert het systeem ook zelf of het bericht door de systeembeheerder ontvangen is. EPO Monitoring beschikt tevens over een geïntegreerde Customer Care Module.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van EPO Monitoring voor uw organisatie? Neem dan contact op met de specialisten van Auxzenze via 088-5585250 of via epo@auxzenze.nl

Meer weten over EPO Monitoring of wenst u een demo? Maak nu een afspraak!

 

Download hier een volledige werkende proefversie

.Net 4 Windows 8, Windows Server 2012 en hoger

.Net 2 Windows 7, Windows Server 2008 en lager

Shares
Deel deze pagina op social media!

Stelt u zich voor dat uw infrastructuur uitvalt… De bedrijfsprocessen komen stil te liggen en u kunt niet leveren aan uw klanten… Krijgt u het al benauwd van het idee? Geen nood: met EPO Monitoring (EPO) van Auxzenze wordt u tijdig gewaarschuwd en kunt u erger voorkomen.

EPO is een totaalpakket voor de monitoring en bewaking van uw vitale bedrijfsprocessen. De kwaliteit, beschikbaarheid en performance worden visueel inzichtelijk gemaakt, zodat u continu inzicht heeft.

Deze intelligente software is inzetbaar voor onder andere:

  • ICT-Monitoring
  • Remote beheer
  • Performancebewaking
  • SLA-monitoring
  • Prestatiebewaking
  • Ketenbewaking
  • Ruimtebewaking
  • Technische bewaking
  • Functionele bewaking
  • Virtuele (end-to-end) bewaking

Betaalbaar
Met EPO bespaart u tijd en geld: de beheerskosten gaan structureel omlaag. De terugverdientijd is voor de gemiddelde EPO-gebruiker minder dan drie maanden. Hierdoor is de tool niet alleen interessant voor grote (overheids-)organisaties, maar ook voor het midden- en kleinbedrijf, lagere (semi-)overheden en nonprofitorganisaties.

Keep IT Simple
EPO toont de prestaties van zowel infrastructuur als (sub)diensten en onderliggende processen op een eenduidige manier, met alleen de relevante informatie. Om dit volledig op uw organisatie af te stemmen, richt Auxzenze EPO in op basis van de door u gewenste en vereiste prestaties (service levels).

Dit doen we via een helder stappenplan:

  • Het in kaart brengen van het probleem en vitale bedrijfsprocessen.
  • Het inzichtelijk maken welke vitale componenten en functies bewaakt moeten worden om de dienstverlening optimaal te garanderen.
  • Automatisch en continu informatie verzamelen over deze onderdelen.
  • Doorlopend meten of prestatieafspraken (Service Level Agreements) worden gehaald.
  • Continu visualiseren en rapporteren op SLA-niveau.
  • Beleid maken en bijsturen

Opvolging met controle
Registreert EPO een (naderend) probleem, dan waarschuwt het de systeembeheerder via e-mail, sms of internet. Vervolgens controleert het systeem ook zelf of het bericht door de systeembeheerder ontvangen is. EPO Monitoring beschikt tevens over een geïntegreerde Customer Care Module.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van EPO Monitoring voor uw organisatie? Neem dan contact op met de specialisten van Auxzenze via 088-5585250 of via epo@auxzenze.nl

Meer weten over EPO Monitoring of wenst u een demo? Maak nu een afspraak!

 

Download hier een volledige werkende proefversie

.Net 4 Windows 8, Windows Server 2012 en hoger

.Net 2 Windows 7, Windows Server 2008 en lager

Shares